Astrid představuje produkty s vitamínem C v retro barvách
Astrid v nové reklamě sází na analogové záběry. Řadu produktů
s vitamínem C představí v retro oranžových barvách.
Astrid v nové reklamě sází na analogové záběry. Řadu produktů
s vitamínem C představí v retro oranžových barvách.
Unilever chce v následujících dvou letech investovat přes 50 miliard korun
do rozvoje kosmetických produktů, rostlinných potravin a e-commerce.
Tváří nové řady krémů Dermacol Collagen se stala horolezkyně Klára
Kolouchová.
V příštím roce chce drogistický řetězec Rossmann vstoupit do e-commerce.
Vánoční svátky se blíží a s tím i možnost mnoha firem zařadit do
nabídky vánoční balíčky. K jejich prodeji pomůže kvalitně provedené
vystavení, ukazuje výzkum Nielsenu a POPAI CE.
Procter & Gamble představuje první systém opakovaně plnitelných a
použitelných lahví u značek vlasové kosmetiky.
Andrea Růžičková je první ambasadorkou české přírodní kosmetiky
Nobilis Tilia.
Sudocrem přichází s novou, lokálně vytvořenou komunikací od agentury
Loosers. Kampaň se kromě ČR objeví i na Slovensku a v Polsku.