Češi oceňují reklamy, které odrážejí aktuální situaci
Přesvědčení, že reklamy by měly odrážet aktuální situaci způsobenou
pandemií, se na začátku letošního roku mírně zvýšilo, ukazuje nová
vlna výzkumu OMG Research.
Přesvědčení, že reklamy by měly odrážet aktuální situaci způsobenou
pandemií, se na začátku letošního roku mírně zvýšilo, ukazuje nová
vlna výzkumu OMG Research.
Méně než polovina dospělých důvěřuje reklamě na sociálních sítích.
Oceňují však její relevanci.
Zadavatelé reklamy se loni po jarní obavě do televize vrátily s výjimkou
zadavatelů ze segmentu dětských výrobků. Nad tím, proč to tak je, se
zamýšlí Michaela Vasilová z Atmedia.
Přesun zákazníků na internetu, rozvoj eReceptu i postupný nástup rozvozu
léků až domů, to vše s sebou přinesla pandemie v lékárenství.
Svůj e-shop si zřídil během pandemie nejeden výrobce. Přímý online
prodej nabývá na důležitosti.
# Aktuality # Internet & Mobil
Cestovatelský portál na podporu domácí turistiky Kudy z nudy loni i přes
nepříznivé okolnosti kvůli pandemii mírně zvýšil návštěvnost.
Rok pandemie ukázal, že se reklama dokáže přizpůsobit situaci, nicméně
některé problémy se kvůli ní dále prohloubily.
# TV # Internet & Mobil # Aktuality
Počet Čechů, kteří využívají placené streamovací televizní služby
jako Netflix nebo HBO Go, se loni během pandemie více než ztrojnásobil.
Průchod obchody se při nákupech zrychlil. Podle Tomáše Prouzy ze Svazu
obchodu a cestovního ruchu zhruba o 20 %.
Při vyhlašování dalších lockdownů se skoková návštěvnost e-shopů
již nekoná.