L’Oréal reaguje kampaní na otevření kadeřnických salónů
Značky vlasové kosmetiky L’Oréal Professionnel, Kérastase a Redken
vyzývají lidi, aby si užili chvilku jen pro sebe, například u kadeřníka.
Značky vlasové kosmetiky L’Oréal Professionnel, Kérastase a Redken
vyzývají lidi, aby si užili chvilku jen pro sebe, například u kadeřníka.
Nová reklamní kampaň společnosti McDonald’s je věnována jejím
zaměstnancům.
Do kampaně na podporu očkování proti covidu-19 by mělo jít dalších
50 milionů korun, stála už 55 milionů.
Pražský Magistrát spouští další očkovací kampaň, v níž si hraje
s názvy známých míst.
Pandemie koronaviru způsobila na trhu krizi. Při návratu k normálu mají
teď firmy nebývalou možnost k přepsání hranic.
# Internet & Mobil # TV # Výzkum # Rádio
Nárůst důvěry ve zpravodajská média, ale také vyšší ekonomické tlaky
na mediální provozovatele přinesla pandemie covid-19, uvádí se v novém
vydání studie Digital News Report.
Také v loňském roce se dařilo tuzemské internetové jedničce navýšit
tržby. Zvýšil se i hrubý zisk.
Pod vlivem pandemické situace se podoba českého retailu proměňuje. Roste
podíl privátních značek i akčních nákupů. Svou pozici posilují
diskonty.
Souhrnný prodaný náklad tuzemských deníků zůstal v letošním dubnu za
úrovní stejného loňského měsíce, meziroční pokles ale byl nižší než
v březnu.
Coworking a flexibilní kanceláře začínají být atraktivní i pro velké
firmy, které doposud spoléhaly na vlastní prostory. Do popředí se
dostávají potřeby lidí.