Staropramen v kampani připíjí na návrat k normálu
Staropramen nasadil novou kampaň s Hynkem Čermákem, který připíjí na
návrat k normálu.
Staropramen nasadil novou kampaň s Hynkem Čermákem, který připíjí na
návrat k normálu.
Trh s luxusem se kvůli koronavirovým opatřením propadl. Návrat bude podle
analytické společnosti Bain & Co. jen velmi pozvolný.
Společnost Mattoni 1873 rozváží po Praze nápoje svých značek Mattoni,
Magnesia, Aquila, Mirinda či Pepsi.
Studentský průkaz ISIC dokáže v Česku oslovit přes půl milionu
studentů. Co v komunikaci s nimi funguje, prozrazuje Jana Valušová ze
společnosti GTS Alive.
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary se letos konat nebude. Jeho
55. ročník proběhne až příští rok, v termínu 2. až
10. července 2021.
Při omezeném pohybu se lidé méně holí, méně často si myjí hlavu či
používají deodoranty. To vše doléhá na výrobce.
Venkovní Fashion Arena Prague Outlet či Outlet Arena Moravia otevírají své
obchody již v pondělí 27. dubna.
Vzdělávací pořad pro děti, který od vyhlášení nouzového stavu nabízí
ČT2, se má vysílat do 19. června.
# Marketing # Retail # Aktuality
IKEA zaznamenává v Česku téměř třikrát větší nárůst online
prodeje. S vládou jedná o možném dřívějším otevření svých
kamenných obchodů.
Vyhlášení vítězů Výročních cen ČEA proběhne online dne 27. dubna od
16 hodin.