Nova a Prima podpořily kampaň Ministerstva zdravotnictví
Komerční vysílatelé podpořili informační kampaň ministerstva
zdravotnictví, zdarma odvysílali 25 hodin osvětových spotů.
Komerční vysílatelé podpořili informační kampaň ministerstva
zdravotnictví, zdarma odvysílali 25 hodin osvětových spotů.
Pivní značka Krušovice přišla v době koronaviru s novým claimem.
„Tvoje království“ změnila dočasně na „Naše království“.
Pandemická situace bude stát za dalším zmenšování redakcí. Postavení
redaktora-influencera se ještě posílí, zaznělo na webináři PR Klubu.
Skupina COOP startuje online prodej pod názvem e-COOP. Postupně chce pokrytí
rozšiřovat.
I na poli franšízových konceptů jsou podnikatelé nuceni reagovat na
pandemii. Někteří frašízoři snižují či odpouštějí franšízantům
měsíční poplatky, jiní se přesouvají online.
První díl s herci hrajícími v ochranných transparentních krychlích
uvede ČT1 v pondělí 4. května.
# Aktuality # Internet & Mobil
Z chatovacích aplikací Češi nejraději volí WhatsApp, Slováci Skype.
Vyplývá to z analýzy slevového portálu Picodi.
Studenti v době pandemie nejčastěji nakupují oblečení, knihy a jídlo,
vyplývá z průzkumu vydavatele průkazů ISIC.
GlaxoSmithKline se v době pandemie rozhodla rozdat seniorům, dobrovolníkům
a kurýrům balíčky vitamínů.
Více než kdy jindy potěší v pandemické situaci bezproblémově
fungující služby či překvapení ve formě dárku nebo pozitivní
komunikace.