Lidl rozšiřuje sortiment hotových jídel
				Obchodní řetězec Lidl rozšiřuje sortiment chlazených hotových jídel.
Nyní nabízí 18 druhů hotovek.
		
		
	
				Obchodní řetězec Lidl rozšiřuje sortiment chlazených hotových jídel.
Nyní nabízí 18 druhů hotovek.
		
		
	
				Pokud chceme ekonomiku nastartovat do starých kolejí, tak pojede ona
i společnost dál do zdi, myslí si podnikatel Stanislav Bernard.
		
		
	
				Reputace Evropské unie byla pandemií prokazatelně poškozena, nejpozději od
konce března se z této kontroverze začala vymaňovat, píší analytici
Newton Media.
		
		
	
				Privátním značkám se za pandemie daří. Češi si ale rádi připlatí
i za prémiové zboží.
		
		
	
				U PPC kampaní je teď velice důležité sledovat každodenní vývoj a řídit se podle výkonů, píše Ondřej Švec z Business Factory.
		
		
	
				V důsledku koronaviru poklesly výdaje na digitální reklamu v oblasti
cestování o 82 %. V IT naopak vzrostly o 32 %, píše Michael Štádler
z Adformu.
		
		
	
				Firmy budou šetřit na eventech a magazínech, investice se naopak zvýší do
videa, podcastů, sociálních médií a interní komunikace.
		
		
	
				Mezinárodní tisícihlavé festivaly letos v létě nebudou. Zadavatelé
vymýšlí alternativní aktivace.
		
		
	
				Equa bank přichází na trh s novou metodou financování PlatímPak. Nabídne
možnost odložené platby při nákupu na e-shopech.
		
		
	
				O tendrech v době pandemie a jejich možné budoucnosti se zamýšlí Honza
Borýsek z agentury Advertia digital.