Festival Golden Drum přijímá přihlášky až do 1. září
Reklamní festival Golden Drum posunul o dva týdny uzávěrku registrací
soutěžích prací. Shortlisty zveřejní 13. října.
Reklamní festival Golden Drum posunul o dva týdny uzávěrku registrací
soutěžích prací. Shortlisty zveřejní 13. října.
Letákový trh by se měl letos před Vánocemi pomalu dostávat zpět na
obvyklé hodnoty z doby před pandemií, odhaduje PNS.
Koncert v balónu, který na začátku července uspořádala firma
Zážitky.cz, se podle majitele Jana Hájka vyplatil. Prodeje zážitků začaly
znovu růst a firma se přibližuje k číslům z roku 2019.
Ztráta je podle vyjádření vedení společnosti způsobena z velké části
tvorbou opravných položek k dlouhodobým aktivům.
Průměrný prodaný náklad tištěných titulů se v prvním letošním
pololetí vyvíjel v meziročním srovnání lépe u časopisů než
u deníků.
Společnost Procter & Gamble zvýšila své reklamní výdaje na 8,2 mld.
dolarů, v meziročním srovnání se jedná o 12% růst.
Otevření obchodů přivedlo zákazníky zpět do kamenných prodejen, zájem
o online nakupování tím ale neklesá, vyplynulo z nové vlny výzkumu
o chování Čechů v době pandemie od OMG Research.
Jak vyplývá z reportu One TV Year in the World od Glance, nejvíc vzrostla
televizní sledovanost v Portugalsku. Některým zemím ale sledovanost
poklesla.
ČT se podle RRTV mohla dopustit přestupku tím, že v reportáži pořadu
168 hodin nepodložila tvrzení, že vláda dovedla ČR k nejhorším
číslům světa v covidové krizi.
Konec použití jednorázových plastů přiměl Globus rozšířit spolupráci
ve svých restauracích a kavárnách s českou firmou Otoč kelímek.