 
	
# Aktuality # Retail # Marketing
UGO otevírá provozovnu v centru Prahy, s další expanzí vyčkává
				Řetězec UGO otevírá svou největší Salaterii na Václavském náměstí
v Praze. S další expanzí je ale opatrný.
		
		 
	
# Aktuality # Retail # Marketing
				Řetězec UGO otevírá svou největší Salaterii na Václavském náměstí
v Praze. S další expanzí je ale opatrný.
		
		 
	
				Většina marketérů očekává, že negativní dopad pandemie koronaviru bude
jen krátkého trvání.
		
		 
	
				Je patrné, že vývoj televizního trhu v dalších měsících je velmi
nejistý, píše ve svém komentáři Michaela Vasilová, managing directorka
společnosti Atmedia.
		
		 
	
				Pilsner Urquell zve lidi, kteří pomáhali ostatním v době krize, na
Prodanou nevěstu do Národního divadla. Ve spotu pak nechává operní pěvce
zpívat v prostředí pivovaru.
		
		 
	
				Společnost HBO Europe loni opět navýšila své výnosy a růstový výhled
očekává i letos. Situace ohledně pandemie firmu negativně neovlivňuje.
		
		 
	
				Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) chce utratit dvě miliardy korun za
reklamu na dovolené v Česku v médiích.
		
		 
	
				Alza chce počet svých výdejních schránek do příštího roku
zpětinásobit.
		
		 
	
# Aktuality # Retail # Marketing
				„Většina obchodníků se slevami počítá už při nákupu zboží a v plné ceně je tak zahrnuta mnohem vyšší marže. Je to tedy vlastně tak
trochu podvod,” říká Michal Mička, majitel Pietro Filipi.
		
		 
	
				Přímost, rychlost a flexibilita in-house kreativy si pochvaluje nejeden
zadavatel. Pozitivní přínos představovala i v době pandemie.
		
		 
	
# Aktuality # Marketing # Reklama
				Tématem letošního 22. ročníku mezinárodního festivalu Designblok je
Vášeň. Vizuál odráží především vztah českých designérů
k jejich práci.