NielsenIQ: Pandemie přeje rozvoji privátních značek
Privátní značky rostly v loňském pandemickém roce o poznání rychleji
než značkové výrobky.
Privátní značky rostly v loňském pandemickém roce o poznání rychleji
než značkové výrobky.
Česká televize bude nově formou krátkých pořadů sumarizovat aktuální
vládní opatření. Poprvé se objeví ve čtvrtek po pořadu Branky, body,
vteřiny.
Ministerstvo školství informuje školy o přednostním očkování učitelů.
Přesvědčuje je i propagační kampaní.
Nejdelší dobu před televizní obrazovkou tráví z diváků střední Evropy
Maďaři, nejvíc se sledovanost loni zvýšila v Česku a na Slovensku.
Místo sbližování v párech nyní mluvíme více komunitně, říká
v rozhovoru o novém komunikačním konceptu manažer značky Becherovka
Jakub Loos.
Až to bude pro stát aktuální, jsme schopni plánování tras zkrátit na
minuty a v řádu hodin všude po republice přesouvat potřebný materiál,
říká Ondřej Krátký.
Trendy pro letošní rok v digitálním prostředí shrnuje ve svém článku
Vojtěch Lambert z agentury LCG New Media.
Ministerstvo zdravotnictví vyhlásilo veřejnou zakázku na nákup médií pro
kampaň podporující očkování proti covid-19. Hodnota zakázky je
50 mil. Kč.
Vládní kampaň na očkování, kterou připraví ARAs, servisní organizace
AKA, bude venku nejdřív v dubnu.
Kavárenský řetězec CrossCafé se rozhodl uzavřít svých pět pražských
poboček.