Kromě roušek se firmy pouští i do výroby dezinfekce
Nedostatek dezinfekčních gelů nutí firmy k improvizaci. Do jejich výroby
se pouští výrobci parfémů, zubních past i pálenek.
Nedostatek dezinfekčních gelů nutí firmy k improvizaci. Do jejich výroby
se pouští výrobci parfémů, zubních past i pálenek.
V rámci dočasného pilotu zařazuje Alza.cz do své nabídky i trvanlivé
potraviny.
Osvětovou kampaň před nákazou COVID-19 pomocí spotů, tištěné i online
inzerce uvedla od soboty 21. března televize Prima.
Firma BigBoard spustila celorepublikovou informační kampaň Buď ohleduplný.
Nabádá k ohleduplnosti a ochraně před nákazou COVID-19.
Kvůli výpadku reklamních příjmů v reakci na stávající situaci
přeruší magazín Týden vydávání do 20. dubna 2020.
Česká televize zahajuje od pondělních 9:00 vysílání stanice pro
seniory ČT3.
Předplacené časopisy obdrží čtenáři kvůli opatření České pošty až
ve druhé polovině týdne. Vydavatelé zároveň přicházejí s nabídkami
pro případné nové čtenáře.
V knihkupectví na internetu v těchto dnech nakupují i ti zákazníci,
kteří tak doposud činili jen v kamenných prodejnách. Zájem je
především o beletrii.
Vzdělávací projekt Kideo zahájí od pondělí na svém facebooku živé
vysílání angličtiny. Bude určeno pro starší předškoláky a žáky I.
stupně základních škol.
K nošení roušek vybízí v kampani Chráním Tebe známí herci, zpěváci,
sportovci a další osobnosti.