Na Letiště Praha míří Bottega, Natoo či Bageterie Boulevard
Letiště Praha rozšíří nabídku o řadu nových gastronomických
konceptů. Přibude Natoo, Bottega Prosecco Bar&Restaurant nebo Baterie
Boulevard.
Letiště Praha rozšíří nabídku o řadu nových gastronomických
konceptů. Přibude Natoo, Bottega Prosecco Bar&Restaurant nebo Baterie
Boulevard.
Granko mění komunikační koncept, s nímž chce zaujmout mladé rodiny a
inspirovat je ke společně stráveným zážitkům.
Jarní kampaň zahrnuje 30vteřinový spot Krtek a 10vteřinové spoty Vlk a
Jestřáb.
Nová dlouhodobá komunikace českého hobby prodejce Uni Hobby staví na
porozumění českým kutilům.
Skupina Prima zahájila zaváděcí část reklamní kampaně ke své nové
streamingové službě Prima+.
„Čůrat? Už zase!?!“ Kooperativa pokračuje v rámci komunikace
životního pojištění Flexi v konceptu „Zrcadlení“, ve kterém děti
napodobují chování svých rodičů.
V pořadí třetí maloformátovou prodejnu otevírá Billa. Nachází se ve
Zbirohu.
Svou novou pobočku budoucnosti otevřela Komerční banka v Praze v ulici Na
Příkopě.