# Retail # Marketing # Aktuality
Makro letos plánuje rozvoj svých maloobchodních konceptů
Letos chce Makro rozšířit alianci Můj obchod o 10 % na 770 členů.
Zároveň bude expandovat i s novým konceptem Bonveno a rozvíjet spolupráci
s Košíkem.
# Retail # Marketing # Aktuality
Letos chce Makro rozšířit alianci Můj obchod o 10 % na 770 členů.
Zároveň bude expandovat i s novým konceptem Bonveno a rozvíjet spolupráci
s Košíkem.
Po pěti letech se mBank rozloučila s kresleným Danem, nyní přichází
s hranými spoty.
Děti vidí, že pracujete, i když jste zrovna na společném výletě,
ukazuje první spot z nové série podporující životní pojištění Flexi
od Kooperativy.
Výrobce trdelníků Trdlokafe jen loni otevřelo v zahraničí 77 poboček.
Chystá se do Francie a Polska.
Dr.Max otevírá v Ostravě novou pobočku, jež v sobě integruje jak
tradiční, tak virtuální lékárnu.
Dodnes se káva Jihlavanka drží toho, co začala dělat před 30 lety, a
svůj positioning nemění, říká její marketingový ředitel Steffen R.
Saemann.
Od letošního října komunikuje Globus v novém konceptu, v němž
zdůrazňuje péči a poctivost.
V Říčanech u Prahy otevřela Billa pilotní prodejnu v novém konceptu. Do
konce roku 2028 chce otevřít až 80 nových poboček.