Traficon: Reklamní obsah v prodejnách teď budeme určovat my
Síť prodejen s tabákovými výrobky Traficon odhalila nový koncept prodejen
a ambici stát se dvojkou na tuzemském trhu. Prvenství dlouhodobě patří
síti Geco.
Síť prodejen s tabákovými výrobky Traficon odhalila nový koncept prodejen
a ambici stát se dvojkou na tuzemském trhu. Prvenství dlouhodobě patří
síti Geco.
Alza v předvánoční sezóně nasadí nový komunikační koncept, v němž
poprvé doplní maskota Alzáka i rodina.
Home Credit přichází s novým komunikačním konceptem „S tím si
nedělej hlavu“, v němž vystupuje průvodce Homie.
Vodafone spouští novou kampaň s názvem „Ochoč si svůj algoritmus“
k tarifům #jetovtobě pro mladé.
Blue Style představuje nový komunikační koncept, v němž pracuje s novým
maskotem.
V kampani se ukazuje několik novinek, od nové platformy přes vizuální
stránku až po platební prsten.
Máj Národní otevírá již 24. června. V rámci své gastronomické zóny
s přibližně 750 místy k sezení nabídne zavedené i nové koncepty.
Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu,
s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem.