Dean&david: V Česku chceme vytvářet komunitu
V tuzemsku chce Dean&david se svými zákazníky vytvářet komunitu se
společnými hodnotami, říká majitel české franšízy Andrej Zajcev.
V tuzemsku chce Dean&david se svými zákazníky vytvářet komunitu se
společnými hodnotami, říká majitel české franšízy Andrej Zajcev.
# Retail # Marketing # Aktuality
Původem německý řetězec Dean&david otevírá v pražském centru Máj
Národní svou první tuzemskou pobočku, další plánuje v regionech.
Kampaň „Udělej tečku" za starou prací představuje první spot z nového
komunikačního konceptu společnosti Alma Career.
Tatratea spouští reklamní kampaň, s níž chce oslovit nové spotřebitele
i zahraniční trhy.
Čedok spustí 25. prosince kampaň, v níž pokračuje s konceptem
zaměřeným na první nezapomenutelné zážitky.
Bohemia představuje nový komunikační koncept „Tak si dejte“, jenž
využívá claim „Křupání sbližuje“.
Poté, co Rohlik Group spustila na podzim svou komunikaci cílící na
vystresované matky, ukazuje ve vánoční kampani, jak si mohou usnadnit život
během svátků.
Po šesti letech přichází značka Božkov Republica s novým komunikačním
konceptem s heslem „Ať to má styl“.