Decathlon: U každé prodejny vycházíme z lokálních potřeb
Cílem nového prodejního formátu je zjistit, jak se dostat ještě blíže
k našim zákazníkům, říká Jan Černý z Decathlonu.
Cílem nového prodejního formátu je zjistit, jak se dostat ještě blíže
k našim zákazníkům, říká Jan Černý z Decathlonu.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Nová reklamní kampaň „Žijeme to s vámi“ staví na emocích a
blízkosti k lidem v různých fázích jejich života.
Tváří nové kampaně E.ONu s názvem „Nechte to na nás“ se stal herec
Martin Myšička.
V novém konceptu chce Air Bank ukázat, jak zjednodušila za 13 let své
existence svět financí.
České dráhy startují novou komunikaci s heslem „Milujeme vlaky. Zamilujte
si je taky“.
Prostřednictvím konceptu Atelier umožní Bang & Olufsen zákazníkům
vytvářet produkty ve spolupráci přímo s mistry řemesla.
V brněnském obchodním centru Avion Shopping Park představuje Datart nový
koncept prodejny.
Nová série reklam je zaměřena na každodenní okamžiky spojené
s domácím vařením a pečením.