Kofola připravila na Suchej únor karetní hru
Kofola podporuje kampaní Suchej únor. U této příležitosti připravila
i karetní hru.
Kofola podporuje kampaní Suchej únor. U této příležitosti připravila
i karetní hru.
Kampaně, jež se líbí v marketingové bublině, většinou u spotřebitelů
narazí. Zásadní je mluvit srozumitelně.
Ondrášovka a Korunní jsou značky, na jejichž rozvoj se Kofola chce do konce
letošního roku zaměřit. Dále se bude soustředit na kávovo-čajový
byznys.
„Mým velkým cílem je dostat udržitelné uvažování do každodenního
chodu firmy,“ říká Jannis Samaras, generální ředitel společnosti
Kofola ČS.
Během léta uspořádá Kofola na 90 kino produkcí pod širým nebem. Tzv.
Kofokina budou přístupná zdarma.
Kofola se ve své nové kampani zaměřuje na restart gastronomie.
Z jednotlivých podniků mohou rozesílat „voňavé pozdravy“.
Kofola se na 1. máje spojuje s Mapy.cz a po celé republice hledá tzv.
láskostromy, vhodné pro májový polibek.
Nejedna značka na českém trhu promptně zareagovala na současnou situaci a
připravila novou kampaň na dálku.
Do finále regionální soutěže Sabre Awards, oceňující PR počiny, se
probojovalo O2, Kofola či Pivovar Litovel.
Kofola zareagovala ve svém zamilovaném reklamním spotu na pandemii
koronaviru. Všem postavám, včetně „jelena“, nasadila roušku.