Kofola otevře Kofokina, zve na výlety po stopách milenců
Kofola na letní sezónu opět chystá svá Kofokina, zároveň podpoří
vybrané festivaly a pro sběratele připravila letní hru po stopách slavných
milenců.
Kofola na letní sezónu opět chystá svá Kofokina, zároveň podpoří
vybrané festivaly a pro sběratele připravila letní hru po stopách slavných
milenců.
WMC/Grey si v letošním roce připsala čtyři nové klienty. Zároveň se jí
podařilo prodloužit a rozšířit některé stávající spolupráce.
Semtex letos rozšiřuje produktovou řadu o nápoj Semtex Focus, určený
(nejen) pro gamery. Uvedl jej na Twitchi.
Kláštorná Kalcia přichází s novou televizní kampaní, v níž pracuje
s magickým příběhem síly vápníku.
Kofola na trh přichází s novou prémiovou značkou citrusových limonád
s názvem Targa Florio.
Kofola na český trh uvádí novou značku kávy Trepallini. Distribuovat ji
chce nejen do gastronomie, ale i přes e-shop do domácností.
Ondrášovka a Korunní jsou značky, na jejichž rozvoj se Kofola chce do konce
letošního roku zaměřit. Dále se bude soustředit na kávovo-čajový
byznys.
Vinea má nový positioning i komunikační koncept. Cílem je dát mimo jiné
prostor ikonické lahvi o objemu 250 ml, která stála u zrodu značky.