Letiště Praha láká vánoční kampaní na vůně dálek
Pražské letiště ve své vánoční kampani pracuje s jedinečnými vůněmi
jednotlivých destinací.
Pražské letiště ve své vánoční kampani pracuje s jedinečnými vůněmi
jednotlivých destinací.
Obchodní centra CPI Property Group spouští vánoční kampaň „Nelamte si
hlavu s dárky“ s Jakubem Prachařem.
V novém žebříčku mezinárodní společnosti Recma se podle velikosti
investic klientů stala v roce 2022 největší mediální agenturou na
českém trhu Knowlimits před agenturami OMD a PHD ze skupiny Omnicom.
Společnost COMvergence zveřejnila žebříček mediálních agentur a sítí
mediálních agentur za rok 2022.
# Aktuality # Internet & Mobil # Reklama
Desetiprocentní podíl odkoupila mediální skupina Knowlimits v komunitním
portále Ženy s.r.o.
Skupina Knowlimits se po šesti měsících od poslední aktualizace umístila
na prvním místě Domestic Reportu ČR za rok 2023 od společnosti Recma.
Nově vydaný žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů
a úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve
výběrových řízeních na českém trhu v loňském roce.
Médea uhradila dlužné částky vůči subjektům, které navrhly zahájit
insolvenční řízení. Cinema City po uhrazení pohledávky vzala svůj návrh
zpět. Narovnány byly i spory mezi Médeou a Knowlimits.
Ve své první televizní kampani demonstruje pánská kosmetika Angry Beards za
„právo na koule“.
Nákup a plánování médií pro značky Merci, Toffifee nebo Knoppers zajistí
od ledna 2023 agentura Knowmedia.