Knowlimits předložila nabídku na koupi televize Barrandov
Komunikační skupina Knowlimits nabízí soudu, že odkoupí televizi Barrandov
za 30 mil. korun.
Komunikační skupina Knowlimits nabízí soudu, že odkoupí televizi Barrandov
za 30 mil. korun.
Fruko-Schulz komunikuje animovanou kampaní limitovanou edici vodky Sametová.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací
nástroje Know.tools.
Celkové závazky společnosti Médea, které uvedla v soupisu pro Městský
soud v Praze, jsou vyšší než jedna miliarda korun.
Svůj řebříček mediálních agentur a sítí mediálních agentur za rok
2023 poskytla i Recma.
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí
mediálních agentur podle reklamních objemů klientů za rok 2023.
PPL nasazuje v rámci nadcházejícího Mistrovství světa v hokeji svou
první televizní kampaň.
Knowlimits obhájila v žebříčku Recma Domestic Report publikovaném
v březnu 2024 profil Dominant. Následují agentury OMD a Zenith.