Čtení pomáhá doporučuje s influencery knížky na léto
Projekt Čtení pomáhá se spojuje s influencery a knihovníky a přináší
tipy na letní čtení pro děti.
Projekt Čtení pomáhá se spojuje s influencery a knihovníky a přináší
tipy na letní čtení pro děti.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici marketingového ředitele knižního secondhandu Knihobot pro český
i zahraniční trh nastupuje Radek Hudák.
V rámci kampaně „Čtu s Invia“ vyhlásila cestovní agentura Invia ve
spolupráci s knihkupectvím Luxor už 3. ročník kreativní letní
soutěže.
Kvůli navržené vyšší sazbě DPH pro noviny píše premiérovi Fialovi a
ministru kultury Martinu Baxovi i mezinárodní asociace vydavatelů tisku
WAN-IFRA.
Rohlík připravil společný projekt s Knihobotem. Kurýři si po odevzdání
nákupu převezmou i knihy k prodeji.
Jednatel a obchodní ředitel vydavatelství Extra Publishing Pavel Pospíšil
komentuje vládní rozhodnutí o změnách sazeb DPH pro noviny, časopisy
a knihy.
Zdvojnásobení DPH na tisk ohrožuje novinový trh v České republice, uvedla
předsedkyně správní rady Unie vydavatelů Libuše Šmuclerová.
# Aktuality # Marketing # Retail
Ve spolupráci s Levnými knihami rozšiřuje Knihobot síť sběrných míst,
vracet knihy bude možné po celém Česku.
# Aktuality # Marketing # Retail
Knižní second-hand Knihobot loni dosáhl obratu 182 milionů korun. Letos se
chystá expandovat do Rakouska.
# Aktuality # Internet & Mobil
Ve virtuální O2 Knihovně měly v minulém roce největší úspěch
detektivky a thrillery, z české tvorby excelovaly Bílá voda a série
Šikmý kostel.