Knižní trh loni rostl, letošní vývoj je ale zdrcující
Počet vydaných knižních titulů v roce 2019 ve srovnání s předchozím
rokem mírně klesl, celkový objem trhu byl ale meziročně vyšší, vyplývá
z tradiční výroční zprávy.
Počet vydaných knižních titulů v roce 2019 ve srovnání s předchozím
rokem mírně klesl, celkový objem trhu byl ale meziročně vyšší, vyplývá
z tradiční výroční zprávy.
Reklama v několika mediatypech podporuje uvedení knižní publikace Karla
Frimla Žil jsem s justicí.
Marketéři by měli více studovat poznatky z psychologie, radí Richard
Shotton, autor knihy Anatomie rozhodování.
Na knižním trhu vychází v českém překladu kniha Richarda Shottona
Anatomie rozhodování (v originále The Choice Factory).
VŠKK pořádá online konferenci zaměřenou na knihy, její součástí je
i diskuse o knižním marketingu.
Rok po vydání cestopisu Jiřího Peňáse vydává autor pokračování,
tentokrát pod názvem Výpravy pro blízké i vzdálenější.
Insolvenční správce a management Mladé fronty nedoporučují samostatný
prodej knižní divize společnosti Mladá fronta.
Echo Media vydává v rámci vlastní Edice Echo svou pátou knižní
publikaci. Jejím autorem je Petr Holub, jmenuje se Koronavirus: Falešný
poplach.
Kniha přináší výběr komentářů a úvah z pořadů Jaromíra Soukupa na
televizi Barrandov.
Grada vydává 2. rozšířené vydání knihy Image a firemní identita od
autorů Jitky Vysekalové, Jiřího Mikeše a Jana Binara.