Klenotnictví Dušák v kampani zdůrazňuje dlouhodobé vztahy

Klenotnictví Dušák chce svou kampaní připomenout, že hodnota trvalých vztahů často předčí cenu i těch nejdražších kousků v hodinářských vitrínách.

Po 24. října 2022 13:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/22710/bb_dusak_moto_slider

Fullscreen Sdílet

/media/22711/bb_dusak_bazina

Fullscreen Sdílet

Pražské hodinářství Klenotnictví Dušák si letos připomíná 30 let od vzniku firmy a při této příležitosti upozorňuje na svou značku v reklamní kampani. Kreativa vznikla v agentuře OAK Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka. Fotografie vytvořil Miro Minarových. Média nakoupila mediální agentura OMD Czech.

Série vizuálů se objevuje v printu, outdooru a onlinu. Ústředním motivem jsou hodinky luxusních značek, ovšem v trochu jiné podobě, než bývá zvykem. Číselníky, ručky a reliéfní indexy zůstávají tentokrát skryté a namísto nich se pozornost soustředí na osobní vzkazy na dýnkách hodinek. 

Hodinářství chce kampaní také připomenout, že hodnota trvalých vztahů často předčí cenu i těch nejdražších kousků v hodinářských vitrínách. Podtrhuje také věrnost zákazníků a zdůrazňuje svou letitou tradici.

-mav-

# hodnoty # tradice # Klenotnictví Dušák. reklama # hodinářství

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.