# Aktuality # Reklama # Marketing
Tchibo uvádí na trh kofeinovou funkční vodu Coffizz
Tchibo vstupuje do nové kategorie funkčních vod. Uvádí kofeinový nápoj
Coffizz.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Tchibo vstupuje do nové kategorie funkčních vod. Uvádí kofeinový nápoj
Coffizz.
„Vytvořeno s péčí“, tak se jmenuje nová kampaň značka Nespresso,
jež se opět spojuje s Georgem Clooneym.
# Aktuality # Marketing # Retail
I přes část uzavřené kavárenské sítě otevírá Costa Coffee novou
kavárnu v pasáži Fénix v horní části Václavského náměstí v Praze.
# Aktuality # Retail # Marketing
Nespresso má v Praze další butik. Po Pařížské a Smíchově je nyní
i v Metropoli Zličín.
Kavárenský řetězec CrossCafé se rozhodl uzavřít svých pět pražských
poboček.
V rámci nové soutěže Nescafé Dolce Gusto lze vyhrát ručně malované
kávovary z řady Genio S.
V nové sběratelské kampani Albert nabízí nádobí či kávovar
k přípravě ranní kávy.
Kofola na český trh uvádí novou značku kávy Trepallini. Distribuovat ji
chce nejen do gastronomie, ale i přes e-shop do domácností.
Síť prodejen Oxalis, jež se specializuje na prodej čaje a kávy, přichází
se službou Klikni a vyzvedni.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Praha umožní sběr hliníkových kapslí Nespresso prostřednictvím
sběrných kontejnerů na kovové obaly. Značka zároveň znovu uvádí nůž
Rybička.