Kaufland a Lidl otestují zpětný odběr PET lahví a plechovek
Kaufland a Lidl spouští na vybraných prodejnách pilotní projekt zpětného
odběru PET lahví a plechovek.
Kaufland a Lidl spouští na vybraných prodejnách pilotní projekt zpětného
odběru PET lahví a plechovek.
Podle monitoringu Ad Intel investoval v minulém roce z potravinových
řetězců nejvíce do reklamy Lidl.
Společnost Kaufland připravila k výročí na českém trhu kampaň „25 let
nejlepší cena pro Česko“. Kampaň má každý týden přinést nabídky
napříč sortimentem.
Kreativitu kampaní Kauflandu zajistí agentura VMLY&R, do jejího portfolia
se vrací po čtyřech letech.
Řetězec Kaufland představila „nekonečný sáček" na pečivo, který má
přimět zákazníky, aby ho vyměnili za jednorázový plastový sáček.
# Aktuality # Reklama # Retail
Společnost Kaufland spustila edukační kampaň s názvem Nekrm koš.
Zákazníkům v ní ukazuje, jak zabránit plýtvání jídlem.
Kaufland dokončil nové distribuční centrum v Olomouci za 1,7 miliardy
korun. Novinkou je automatický vyskladňovací systém.
Kaufland Marketplace bude příští rok dostupný také v Česku a na
Slovensku. Tímto krokem bude Kaufland blíže ke spuštění nové technologie
globálního marketplace.
Možnosti gamingu a esportu mapuje Kaufland více než rok. Vidí zde velký
potenciál a navíc žádný jiný retailer se do něj zatím nepouští.
Spojením se Sinners chce řetězec nalákat mladší zákazníky.
Kaufland vstupuje do světa esportu a spojuje se s profesionálními hráči
z libereckého týmu Sinners.