Marketplaces se v Česku etablují, očekávat lze i další hráče
Online tržiště proměňují českou e-commerce. V budoucna mohou přijít
i další prodejní platformy.
Online tržiště proměňují českou e-commerce. V budoucna mohou přijít
i další prodejní platformy.
V kampani Parkside ukazuje legendární okamžiky kariéry Arnolda
Schwarzeneggera zasazené do světa kutilů.
Nová kampaň Kauflandu staví na konkrétních dodavatelích z krajů i na TV
spotu od režisérsky Alice Nellis. Za kreativou stojí agentura VMLY&R.
První tuzemskou letošní oceněnou prací na světovém reklamním festivalu
Cannes Lions je kampaň pro Kaufland od agentur Omnicom Group.
Na reklamním festivalu v Cannes mají šance na medailové umístění
i některé české práce. Ve hře jsou ještě kampaně pro Kaufland a ČAP.
Do užšího výběru se dostala i práce pro VZP.
Kaufland přichází s novou verzí své věrnostní mobilní aplikace a spolu
s tím nabízí digitální účtenku.
U příležitosti MS v hokeji startuje Kaufland novou reklamní kampaň, do
níž obsazuje hokejové hráče i své zaměstnance.
Kaufland se otevřením online tržiště zařadí mezi lídry trhu. Jeho
Marketplace nabízí příležitosti obchodníkům i inzerentům, píše
Jaroslav Sodomka z Publicis Groupe.
Kaufland oznamuje další rok aktivit v e-sportu a představuje nákupní
tašku pro gamery inspirovanou seniory.
Po Německu se Česko a Slovensko stanou dalšími zeměmi, které nabídnou
online prodejcům možnost oslovit nové cílové skupiny s miliony dalších
zákazníků prostřednictvím platformy Kaufland.cz a Kaufland.sk.