# Aktuality # Retail # Marketing
Košík nechává produkty do slev navrhovat zákazníky
Košík reaguje kampaní na snížení DPH u potravin. Co se zlevní, nechává
vybrat české domácnosti.
# Aktuality # Retail # Marketing
Košík reaguje kampaní na snížení DPH u potravin. Co se zlevní, nechává
vybrat české domácnosti.
Sdružení dopravních podniků ČR připravilo kampaň „Věřte –
Nevěřte v MHD“ na podporu městské hromadné dopravy.
Česká asociace pojišťoven a Policie ČR spouští novou preventivní kampaň
„Zkratky“, jež se zaměřuje na boj proti drogám.
V nové kampani se Česká spořitelna zaměřuje na zlepšování finančního
zdraví. Poprvé používá adresabilní videa.
Fio banka pokračuje v nové kampani ve svém stávajícím konceptu „Pro
všechny světské radosti“. Tentokrát se vydává do Itálie.
Kooperativa ve spolupráci s platformou Teads a mediální agenturou PHD
začala měřit pozornost uživatelů v online reklamní kampani.
Organizace Helppes kampaní poukazuje na neetické podávání psích sedativ
během silvestrovských oslav.
Přinášíme výběr vánočních reklam ze světa. Všem čtenářům přejeme
krásné a klidné prožití Vánoc.
Reklamní zadavatelé se ve svých vánočních reklamách letos snažili
upozornit především na pravou podstatu Vánoc.
Fitness Next.Move ve své nové kampani vybízí lidi k naplnění jejich
potenciálu. Zároveň otevírá další pobočku.