VUT si kampaní připomíná 125 let od založení
Kreativní koncept k oslavám 125. výročí založení brněnské techniky
připravilo VUT ve spolupráci s brněnskou digitální agenturou Cognito.
Kreativní koncept k oslavám 125. výročí založení brněnské techniky
připravilo VUT ve spolupráci s brněnskou digitální agenturou Cognito.
V nové kampani si Paramunt Network vyzývá diváky, aby sledovali jeho filmy
a seriály, než je začne točí umělá inteligence.
Růžový slon spouští novou kampaň s názvem „Kooouzelný Valentýn“.
Chce inspirovat ke skutkům lásky.
Po pěti letech se mBank rozloučila s kresleným Danem, nyní přichází
s hranými spoty.
Taťána Kuchařová se stává tváří kuchyňského studia Noblessa,
v rámci kampaně je pasována na „noblessní Kuchařku“.
Invia startuje novou kampaň na podporu First Minute prodejů. Nasazuje do ní
autentické záběry z dovolených svých klientů.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Air Bank, Fio banka, mBank a Moneta Money Bank představují možnost
bezhotovostního placení u malých obchodníků. Podpoří ji kampaní.
Výrobci kol Repete Cycles nechávají nahlédnout v dokumentární kampani do
rituálu slévání oceli.
V rámci kampaně Suchej únor mohou jeho účastníci získat online batoh
s benefity, slevami a zábavou na doma.
Se slaměným hrdinou Ječ-manem chce Plzeňský Prazdroj upozornit na
důležitost ječmene pro vaření českého piva.