# Aktuality # Reklama # Marketing
Oriflame spouští kampaň, má nový věrnostní program
				Oriflame představuje reklamní kampaň „Reach your happy place“ a spolu
s ní i nový věrnostní program pro zákazníky.
		
		
	
# Aktuality # Reklama # Marketing
				Oriflame představuje reklamní kampaň „Reach your happy place“ a spolu
s ní i nový věrnostní program pro zákazníky.
		
		
	
				The Miners spouští kampaň, jež propaguje věrnostní kartu The Miners Coffee
Club. 
		
		
	
				Nový produkt Becherovka Orange & Ginger podporuje značka od 18. března
kampaní.  
		
		
	
# Aktuality # Reklama # Marketing
				Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move
People Through the Wonders of Sport“. 
		
		
	
				Gambrinus startuje novou kampaň „Zralci na chmelu“, v níž se poprvé
zaměřuje na svůj třikrát chmelený ležák. 
		
		
	
				Online tržiště Allegro vstupuje na slovenský trh, v nabídce budou
zastoupeny i tisíce českých obchodníků. 
		
		
	
				Novou kampaní podporuje Vodafone svou nabídku pevného internetu, který si
lidé mohou nyní vyzkoušet za 299 korun měsíčně. 
 
		
		
	
				Rádio Blaník slaví 25. narozeniny, chystá koncert s účastí Boney M,
výběrovou edici CD, blanickou kapelu i kontaktní kampaň v regionech.
		
		
	
				Velux uvádí kolekce ASMR zvuků přírody za okny, které mohou napomoci
k duševní pohodě. 
		
		
	
				Tváří nové kampaně značky energetických nápojů Hell Energy se stal
herec Michele Morrone.