# Marketing # Retail # Reklama
Sephora: Razantně zvyšujeme podíl na trhu
Snažíme se, aby se naši zákazníci všude cítili stejně, ať už jsou
v kamenných prodejnách, nebo na e-shopu, říká Afrodyta Baran ze
společnosti Sephora.
# Marketing # Retail # Reklama
Snažíme se, aby se naši zákazníci všude cítili stejně, ať už jsou
v kamenných prodejnách, nebo na e-shopu, říká Afrodyta Baran ze
společnosti Sephora.
CzechTourism spouští jarní fázi letošní komunikace „Unexpected
Wellbeing“, celkový roční rozpočet kampaně je 34 mil. korun.
S blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale startuje Staropramen novou
kampaň 12. hráč.
Chupa Chups uvádí kampaní novinku Magic Cubes, cílí na teenagery
z generace Z.
Birell od dubna komunikuje kampaní svou novou řadu Active, s přídavkem
kofeinu a vitamínu B6.
Na český a slovenský trh byl v celosvětové premiéře uveden Jägermeister
Orange.
EGAP kampaní upozorňuje na rekordní zájem vývozců o pojištění. Loni
pomohla vyvézt zboží a investice za 69 mld. korun.
V kampani „Obrať proud“ pivovar Proud představuje svůj nový ležák,
který reaguje na měnící se chuťové preference mladší generace.
V dubnu spouští Česká spořitelna novou kampaň, s níž podpoří své
půjčky. Tváří je opět Jenovéfa Boková.
Nemůžeme si dovolit kotrmelce, proto jsme se přiklonili k tomu, co si
zvolila naše cílovka, komentuje nové logo Kofoly Ľubica Mieresová.