Esence od Mattoni představuje kampaň „Bez tíže“
Mattoni spouští kampaň „Bez tíže“ na podporu řady Esence s novou
vizuální identitou.
Mattoni spouští kampaň „Bez tíže“ na podporu řady Esence s novou
vizuální identitou.
Jägemeister Orange vstupuje se svou kampaní do hlavní fáze, od června
novinku podporuje kampaň v televizi.
Asistence spouští kampaň na podporu zvýšení počtu zájemců o asistenci
pro lidi s postižením a seniory. Podepsána je pod ní Družina.
Česká značky přírodní a bio kosmetiky Natava spouští novou kampaň,
jejíž tváří je Jitka Kocurová.
Košík ve své grilovací kampani komunikuje zejména doručení chlazených
ryb už od 48 hodin od výrobu.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Na český a slovenský trh přináší společnost Coca-Cola novinku Glacéau
Vitaminwater.
Minerální voda Kláštorná Kalcia přichází s novou komunikační
kampaní, jež se opět nese ve středověkém duchu.
Pivo Bohém spouští novou kampaň, v níž speciálně naprogramovaný
voiceboat na Bohémské lince složí báseň na zadané téma.
Takeda nechává v kampani promluvit skutečného pacienta i animovanou
postavičku znázorňující nenahraditelnou krevní plazmu.
# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
Deceuninck přichází s novou kampaní, v níž představuje svou dlouholetou
strategii udržitelnosti.