Kviff.TV zdůrazňuje v kampani rysy své filmové nabídky
Cílem kampaně je oslovit zájemce o film, kteří hledají výjimečnost a
mainstream je neuspokojí.
Cílem kampaně je oslovit zájemce o film, kteří hledají výjimečnost a
mainstream je neuspokojí.
Footshop spouští svou první brandovou vánoční kampaň se sloganem „Tvoje
Vánoce, Tvoje pravidla“.
Bohemia představuje nový komunikační koncept „Tak si dejte“, jenž
využívá claim „Křupání sbližuje“.
Ve své vánoční kampani Zonky připomíná, že krásné svátky nevyžadují
drahé dárky.
Poté, co Rohlik Group spustila na podzim svou komunikaci cílící na
vystresované matky, ukazuje ve vánoční kampani, jak si mohou usnadnit život
během svátků.
Digitální adventní kalendář řetězce Penny nabídne každý den nové hry
a výhry.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Organizace #HolkyzMarketingu si připomíná kampaní svých 10 let na trhu.
Po šesti letech přichází značka Božkov Republica s novým komunikačním
konceptem s heslem „Ať to má styl“.
Fruko-Schulz komunikuje animovanou kampaní limitovanou edici vodky Sametová.
Rudolf Jelínek podporuje kampaní s názvem „Teď letí hrušky“ svou
hruškovici Williams.