L’Oréal Paris v kampani propojuje výzkum s ženskou empatií
L’Oréal Paris spouští novou kampaň „Krása, to je věda“. Jejím
cílem je ukázat, že skutečná krása je podložena vědou i empatií.
L’Oréal Paris spouští novou kampaň „Krása, to je věda“. Jejím
cílem je ukázat, že skutečná krása je podložena vědou i empatií.
Hlavní tváří nových spotů Chance k novinkám pro fotbalové fanoušky je
Jakub Štáfek.
# Aktuality # Marketing # Reklama
PwC přichází s novou vizuální identitou, zjednodušuje logo a výrazněji
využívá oranžovou barvu.
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
Společnost One by Allegro odstartovala v červenci svou první brandovou
kampaň, cílí na e-shopaře v Česku.
Do budoucna chceme budovat naši dostupnost a relevanci a dostávat se tam, kde
se naši spotřebitelé pohybují, říká brand manažer značky Heineken
Jaroslav Garai.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Zakladatel Amazing Places Petr Kotík přichází s novým projektem Kouzelné
chaloupky.
Karlovy Vary spouští novou kampaň, jež lázeňské město ukazuje jako novou
destinaci pro luxusní svatby.