E.ON se v nové kampani spojuje s Martinem Myšičkou
Tváří nové kampaně E.ONu s názvem „Nechte to na nás“ se stal herec
Martin Myšička.
Tváří nové kampaně E.ONu s názvem „Nechte to na nás“ se stal herec
Martin Myšička.
V novém konceptu chce Air Bank ukázat, jak zjednodušila za 13 let své
existence svět financí.
Celoroční kampaň „Vyberte si Edu!“ informuje malé a střední podniky
o tom, že letos v říjnu končí podpora Windows 10.
Converse v kampani na model Chuck Taylor All Star píše milostný dopis.
Roman Vaněk zaštítí osvětu ohledně bezpečného používání plynových
lahví na grilování.
V dalším části společného projektu Reiimagine se Levi’s s Beyoncé
přesouvají do kulečníkové haly.
Tři české herečky propůjčily své hlasy a tváře příběhům žen,
které se potýkaly s nežádoucím efektem alkoholu. Vznikla tím kampaň
„Nepít je plus".
V nové kampani se Pilsner Urquell spojuje s herečkou Zuzanou Stivínovou.
Připomíná, že u určitých věcí má i neměnnost své místo.
„Investovat se dá i s málem,“ sděluje Fondee v nové kampani na
zvýhodněné investiční účty pro studenty.
Opavia se stala partnerem Českého svazu ledního hokeje, startuje kampaň se
soutěží o zájezd do Dánska.