Levno: Lákadlem nejsou jen nízké ceny, ale i moment překvapení
Jak funguje firma Levno? Nejsou to jen brutálně nízké ceny a neplýtvání,
ale lidi láká také neustálý přísun nového zboží. Celých 80 %
zákazníků totiž tvoří ti stálí.
Jak funguje firma Levno? Nejsou to jen brutálně nízké ceny a neplýtvání,
ale lidi láká také neustálý přísun nového zboží. Celých 80 %
zákazníků totiž tvoří ti stálí.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka kožených tašek, kabelek a dalších doplňků bude mít svou pop-up
prodejnu v Praze Na Příkopě.
Waterdrop v České republice otevírá svůj první kamenný obchod. Nachází
se v centru Brna.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Ovečkárna, e-shop specializující se na výrobky z ovčí vlny, otevírá
12. listopadu ve Zlíně svůj první obchod z plánované sítě prodejen.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka módních doplňků Moa Paris otevřela v Praze a Brně své první dva
kamenné obchody.
# Aktuality # Marketing # Retail
Výhradně pánskou módu nabídne multi-brand prodejna Anson’s v pražském
nákupním centru Westfield Chodov.
# Aktuality # Retail # Marketing
Sonnentor otevírá v Praze svou druhou prodejnu. Do budoucna chce síť
kamenných poboček rozvíjet.
# Retail # Internet & Mobil # Výzkum
Shopsys analyzoval úroveň omnichannel řešení u 60 firem. Nejlépe byla
ohodnocena Alza.cz, druhé místo zaujímá Bonami a třetí Okay.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kinoko testuje potenciál pop-up store v obchodním centru Westfield Chodov.
Václavské náměstí v Praze prochází proměnou. Ke zatraktivnění
lokality je důležitá revitalizace. Pokud se podaří, může místo v centru
Prahy znovu nalákat české návštěvníky.