Dutka: Vymýšlíme produkty, které Google neumí nabídnout
Generální ředitel Fun Rádia, slovenské komerční dvojky, vidí
v digitálu možnost navýšit reklamní příjmy.
Generální ředitel Fun Rádia, slovenské komerční dvojky, vidí
v digitálu možnost navýšit reklamní příjmy.
Veřejnoprávní rozhlas na Slovensku udělal několik programových změn,
o jejich důvodech mluví programový ředitel rozhlasu RTVS Michal Dzurjanin.
Vražda novináře, změny vlastníků médií nebo protesty v týmu
zpravodajství RTVS. To jsou mediální události roku na Slovensku.
I po odprodeji tištěných titulů a jejich webových stránek si Ringier Axel
Springer SK loni udržel pozici nejnavštěvovanějšího provozovatele
slovenského onlinu.
Čisté reklamní výdaje za nákup mediálního prostoru na Slovensku mají
podle odhadu agentury Unimedia růst ve všech médiích s výjimkou tisku.
# Slovensko # Internet & Mobil
Facebook může ze dne na den změnit celý náš byznys, říká Filip
Struhárik ze slovenského Denníku N.
Přinášíme výsledky poslechovosti slovenských rádií v loňském roce a
také nejvýznamnější změny, které na trhu odehrály.
Klasické spoty i sponzoring fungují, rádio čeká růst i v roce 2019,
předpokládá obchodní ředitelka slovenské jedničky Rádia Expres Lenka
Čamborová.