Nejčtenější slovenský deník je prodaný, RTVS chtějí rozdělit
Shrnujeme události posledního čtvrtletí letošního roku na slovenském
mediálním trhu.
Shrnujeme události posledního čtvrtletí letošního roku na slovenském
mediálním trhu.
Financování RTVS, nová vláda, prodeje médií, vstup nových hráčů na trh
i personální změny. Sumarizujeme události na slovenském mediálním trhu
v roce 2023.
Ohlížíme se za vývojem návštěvnosti slovenského internetu v roce
2023 a mapujeme největší změny na trhu.
V minulém roce se čisté reklamní investice na Slovensku přehouply přes
450 milionů euro. Pro letošní rok se očekává 4% růst.
Návštěvnost a tržby slovenských kin v roce 2023 rostly, ale stále
nedosahují úrovně před covidem.
Zatímco nejsilnější trojice slovenských rádiových stanic má méně
posluchačů, Europa 2 a Rádio Vlna si polepšila. Výsledky přináší
průzkum poslechovosti slovenských rádií v roce 2023.
Prodeje novin a časopisů na Slovensku v loňském roce klesly o 12 %.
Nejprodávanějšími ve svých kategoriích zůstávají i přes poklesy Nový
Čas, Plus 7 dní a Záhradkár.
Přinášíme výběr událostí ve slovenských médiích za první čtvrtletí
letošního roku.
# Internet & Mobil # Slovensko
V minulém roce se v digitální reklamě na Slovensku proinvestovalo
205 milionů eur.
Nová legislativa týkající se slovenské veřejnoprávní televize
i rozhlasu nebo stávková pohotovost v TV Markíza. Přinášíme souhrn
událostí ve slovenských médiích za druhé čtvrtletí roku.