Souhrn událostí: Slovenská RTVS má nové financování
Ohlížíme se za událostmi ve slovenských médiích ve druhém letošním
čtvrtletí.
Ohlížíme se za událostmi ve slovenských médiích ve druhém letošním
čtvrtletí.
Jedničkou mezi slovenskými online provozovateli je nadále Ringier Slovakia,
v některých měsících ale o sovou pozici přišel. Přinášíme pohled na
vývoj návštěvnosti slovenského internetu v prvním pololetí 2023.
Slovenský mediální trh rostl v loňském roce jednociferně. Nejvyšší
obrat i zisky vykazuje nadále provozovatel skupiny Markíza.
Unimedia byla v loňském roce obratově největší mediální agenturou na
Slovensku.
Přinášíme přehled slovenského rádiového trhu za období prvního
pololetí letošního roku.
Přinášíme výsledky slovenské reklamní soutěže Zlatý klinec
2023. Porotci ocenili kampaně Kauflandu, z reklamních agentur nejvíc
bodovala This Is Locco.
Přinášíme výčet událostí, které se odehrály ve slovenských médiích
ve třetím čtvrtletí letošního roku.
Nejprodávanější slovenské tituly v kategoriích denního tisku,
týdeníků a měsíčníků se nemění. Patří k nim Nový čas, Plus
7 dní a Záhradkár. Souhrnně se prodej slovenských titulů v prvním
pololetí 2023 meziročně snížil o 13 %.
Reklama na pivo, sporné výživové doplňky, ale i srovnávací reklama
porušily slovenský etický kodex.
Žebříčku ekonomické výkonnosti slovenských reklamních agentur dominuje
agentura Jandl. Ukazuje to srovnání podle gross income za rok 2022.