Ipsos spustil kvalitativní online panel, buduje komunity
Výzkumná agentura Ipsos vytvořila online kvalitativní panel PovidamSi.cz,
buduje na něm tematicky zaměřené komunity.
Výzkumná agentura Ipsos vytvořila online kvalitativní panel PovidamSi.cz,
buduje na něm tematicky zaměřené komunity.
Po poklesu během pandemie ochota připlatit si za společensky odpovědnou
značku opět stoupá.
Od značek vyžadují spotřebitelé čím dál více udržitelný rozměr
i jasné hodnoty.
Facebook spustil v Česku svou první komplexní kampaň. Ukazuje v ní
úspěchy firem, kterých dosáhly díky využití facebookových služeb.
Letos probíhá šestý ročník akce Giving Tuesday, podle výzkumu Ipsos se do
dobročinnosti v posledním roce zapojilo 83 % Čechů.
Na zákaznické cestě je nutné neopominout touchpointy, důležité jsou ty,
které spotřebitelé sami iniciují.
Počet online nakupujících roste v České republice rychleji než
v zahraničí, nicméně většina z nich se setkává s problémy.
Mezi nejvíce iritující reklamy loňského roku patřila kromě té od XXXLutz
také reklama od Hornbachu a Equa Bank, vyplynulo z průzkumu Ipsos.
Synetiq vstoupila na český trh s komplexním měřením dopadu reklamních
sdělení využívajícím neurovědní techniky.
Společenská odpovědnost firem hraje v nákupním rozhodování českých
spotřebitelů čím dál větší roli. Důležitá je pro 53 % z nich.