Při práci s fanoušky je potřeba zohlednit různé cílové skupiny
Mezi českými sportovními fanoušky panují nemalé rozdíly, při práci
s nimi je nutné brát v potaz jejich očekávání a potřeby.
Mezi českými sportovními fanoušky panují nemalé rozdíly, při práci
s nimi je nutné brát v potaz jejich očekávání a potřeby.
Které z reklam u spotřebitelů v loňském roce rezonovaly, ukazuje
analýza agentury Ipsos.
Které reklamy nejvíce bodovaly na letošním Super Bowl, ukazuje analýza
agentury Ipsos.
# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
Udržitelnost je tématem rezonujícím napříč obory. Zapojují se do ní
i pivní značky jak u nás, tak v zahraničí.
Podle generace Z dokážou globální značky vyrobit lepší produkty než
lokální firmy. Sázka na lokálnost a nostalgii u ní nemusí fungovat.
Lidem, kteří jsou pro společnost neviditelní, se rozhodla pomáhat
společnost Provident.
Téměř 40 % Čechů uvedlo, že dostává řetězové e-maily týkající se
celospolečenských témat. Část z nich, konkrétně 460 tisíc, je poté
přeposílá dál.
Digitalizace, ale i tlak na rychlost jsou trendy, které dnes formují výzkum
trhu, myslí si Radek Jalůvka, CEO agentury Ipsos.
I kvůli válce na Ukrajině se množství dezinformací v českém
mediálním prostoru zvyšuje, myslí si tři čtvrtiny populace.
Celkový obrat výzkumu trhu oproti roku 2020 zaznamenal loni nárůst
o 16,8 % na 3,548 miliardy korun.