Slovenská internetová reklama zpomalila
V minulém roce rostl trh slovenské onlinové reklamy o 2,5%. V druhém
půlroce však nastal pokles.
V minulém roce rostl trh slovenské onlinové reklamy o 2,5%. V druhém
půlroce však nastal pokles.
Toyota letos slaví 30 let na českém trhu. Oslavy budou probíhat po celý
rok, vzpomínat se bude na nejprodávanější modely, vývoj pohonů
i showroomů.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Pozornost hraje klíčovou roli v efektivitě reklamních sdělení. Investice
do reklamy na dražších mediálních platformách s vyšší pozorností se
proto podle studie WARC vyplatí.
O nutnosti hledat rizika dlouho předtím, než mohou mít fatální dopady
nebo o odvaze ke změně se mluvilo na letošní konferenci Retail Summit.
V Praze probíhá konference o obchodu Retail Summit. V následujících
sedmi letech bude muset odvětví značně investovat do digitalizace, rozvoje a
udržitelnosti.
Německá módní značka s.Oliver otevře do konce května 11 prodejen
v hypermarketech Globus. Do expanze investuje 20 mil. Kč.
Mediální agentura PHD dosáhla v roce 2022 nejvyššího podílu
z tuzemských mediálních agentur na čistých investicích do TV reklamy,
ukazuje PPA Ranking.
Značkám se věnovala konference Brand Restart, která se uskutečnila
v minulém týdnu.
Sportovní sponzoring by měl být vnímán jako investice. Aby se však
vyplatila, musí být autentický a musí ho řídit profesionálové a
odborníci na dané odvětví.
Celkové čisté investice do reklamy v rádiích překonaly v roce
2022 i objem z období před covidem, ukazují data zveřejněná
rozhlasovými vysílateli.