Sociální sítě na reklamním trhu prudce expandovaly
Od roku 2017 se reklamní investice na sociálních sítích odhadují
globálně na více než 900 miliard USD. Jde o druhý největší reklamní
odvětví v digitálních médiích.
Od roku 2017 se reklamní investice na sociálních sítích odhadují
globálně na více než 900 miliard USD. Jde o druhý největší reklamní
odvětví v digitálních médiích.
Více než 62 tisíc metrů čtverečních nákupních ploch v retail parcích
se dokončilo v loňském roce na českém trhu. Jde o druhý největší
přírůstek za posledních 10 let.
# Aktuality # Internet & Mobil
České startupy v roce 2023 přilákaly meziročně o téměř 76 procent
méně investic, ukazuje analýza CzechCrunch.
Půl roku od rebrandingu se Foodora blíží číslům před přeměnou.
I nadále plánuje investice do marketingu.
Český rozhlas plánuje v roce 2024 hospodařit s vyrovnaným rozpočtem ve
výši 2,367 mld. Kč.
Objem rádiové reklamy se dál zvyšuje, ve třetím čtvrtletí roku vykázaly
čisté investice do rádiové reklamy meziroční růst o téměř deset
procent.
Do reklamy v médiích za prvních sedm měsíců letošního roku vložila
nejvíce Prima, ukazuje monitoring Ad Intel.
České domácnosti příliš rozhazují za neřesti. Raději investujte,
nabádá v nové kampani Fondee.
Podíl investic do mobilní reklamy v Skliku v meziročním srovnání roste
ve všech segmentech.
Komerční banka ve spolupráci s Amundi představuje novou kampaň na podporu
odpovědného investování.