Odhad: Příjmy AVOD se do roku 2025 zdvojnásobí
Reklamní výnosy online video služeb, které staví na reklamním modelu, se
mají do roku 2025 zdvojnásobit. Trhu ale dominuje lineární TV.
Reklamní výnosy online video služeb, které staví na reklamním modelu, se
mají do roku 2025 zdvojnásobit. Trhu ale dominuje lineární TV.
Monitorovaný objem reklamy v médiích v prvním měsíci letošního roku
zaostal za loňským lednem.
Stát do marketingové komunikace loni investoval meziročně o čtvrtinu
méně, podle odborníků byl v krizi zapotřebí pravý opak.
Svátek sv. Valentýna se letos chystá oslavit jen 35 % Čechů. Investovat do
něj méně než 500 korun hodlá téměř polovina z nich.
Asociace komunikačních agentur vydala zprávu o stavu reklamy. Pandemický
rok 2020 přinesl na reklamní trh nejistotu, přesto ale celkové investice
neměly být nižší než v roce 2019. Letos se očekává jen
mírný růst.
Investice do videoreklamy na webech společnosti Seznam.cz loni rostly
o téměř třetinu, narůst je predikován i pro letošní rok, říká
Petr Daneš.
Díky televizní a internetové reklamě se monitorované investice do
nákupního prostoru v médiích loni mírně zvýšily, největším
zadavatelem byl Lidl.
Zotavování reklamních investic do médií předpovídají pro letošní rok
agentury. Ve srovnání s rokem 2020 by mělo dojít k navýšení
v řádech jednotek procent.
Společnost Media Club bude i v příštím roce zastupovat na rozhlasovém
reklamním trhu všechna celoplošná komerční rádia.
Agentura Zenith v novém odhadu vývoje globálních reklamních investic
zmírnila pokles, který predikovala v letošním létě.