Češi investují do destilátů, vede whisky a koňak
Mezi Čechy přibývá zájemců o investice do destilátů. Nejčastěji
pořizují skotskou whisky nebo koňak, říká Robert Vaněček z Prestige
Portfolio.
Mezi Čechy přibývá zájemců o investice do destilátů. Nejčastěji
pořizují skotskou whisky nebo koňak, říká Robert Vaněček z Prestige
Portfolio.
Slané chuti pochutin dává přednost 41 % internetových Čechů a sladké
40 %. Jedna pětina potom ani jedné.
Monitorované reklamní investice v médiích v dubnu meziročně vyrostly
téměř o čtvrtinu. Za první čtyři měsíce 2022 jsou pak vyšší
o 15 procent, ukazuje monitoring Nielsen Admosphere.
Investice do sportovního obsahu plánuje letos Vodafone TV. Nabídnout chce
mimo jiné i fotbal.
Většina mediatypů si v prvním čtvrtletí připsala dvouciferné nárůsty,
ukazuje monitoring Nielsen Admosphere.
Česká společnost s prémiovým kuchyňským vybavením Potten &
Pannen – Staněk oznámila své dosud nejlepší finanční výsledky.
Podle sdružení IAB Slovakia rostly reklamní investice do internetové reklamy
na Slovensku v roce 2021 o třetinu.
Objem internetové reklamy podle profesního sdružení SPIR loni meziročně
rostl o 22 % a dosáhl dosud nejvyšších hodnot. Podle údajů SPIR také
internet poprvé předběhl výši investic do televizní reklamy.
# Aktuality # Internet & Mobil
Premium Media Group od dubna rozšiřuje své portfolio o zpravodajský portál
o investicích.
# TV # Internet & Mobil # Tisk # Rádio # Infografiky
Přinášíme souhrnný pohled na vývoj jednotlivých mediatypů v roce 2021,
tedy v druhém „covidovém" roce.