Investice do reklamy v médiích ve čtvrtletí stagnovaly

Monitoring naznačuje zpomalení dynamiky vývoje reklamních investic v médiích.

Út 30. dubna 2019 14:00 1 min Sdílet

# Reklama # Data

/media/7050/penize_shutterstock_koruna

Fullscreen Sdílet

Objem monitorovaných reklamních investic směřovaných do nákupu reklamního prostoru v médiích v prvním letošním čtvrtletí ve srovnání se stejným obdobím loni spíše stagnoval. Za první tři letošní měsíce registruje monitoring Nielsen Admosphere meziroční pokles reklamních investic v tištěných médiích a v rádiu. Jen velmi mírně si oproti loňskému roku polepšila televizní reklama (+0,4 %) a mírně také venkovní reklama (+2,3 %).

Data pouze za letošní březen ukazují poklesy v tisku a v rádiu a také zpomalení tempa u televizní reklamy. Podle monitoringu na tom bylo v březnu z pohledu vývoje nejlépe venkovní reklama. 

Součástí výstupů nejsou údaje o internetové reklamě, protože monitoring postihuje jen display reklamu, která tvoří pouze část celkových internetových reklamních investic.  

/media/8350/nielsen-admosphere

Fullscreen Sdílet

Připomínáme, že mediální investice neodpovídají skutečným objemům vynaloženým na reklamu v médiích. Nezohledňují slevy, bartery ani bonusy, jsou ale indikátorem trendu.

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.