Nestlé propaguje své nové přírodní kakao Orion
V nové kampani na podporu nového kakaa vyzývá značka Orion k pečení.
V nové kampani na podporu nového kakaa vyzývá značka Orion k pečení.
Brašnářství Tlustý využívá ke komunikaci hlavně Facebook. „Je to pro
nás základní kanál, kterému se nic nevyrovná. Když tam vložíme peníze,
tak je konvertujeme 1:8,“ říká Ivan Petrův, jednatel firmy.
Slovenská módní značka Dedoles si na influencer marketing zvolila agenturu
MSL. Spouští soutěžní kampaň na TikToku.
Mikroblogovací platforma potvrdila, že to myslí s hledáním nových zdrojů
příjmů vážně. Z řady možností sáhne k placení za
exkluzivní obsah.
V nové kampani „Spolu chutná nejlépe“ se Coca-Cola zaměří na
společné chvíle při dobrém jídle a pití doma.
Sociální síť TikTok uvažuje o tom, že na své platformě bude firmám
nabízet e-commerce řešení.
Celkem 500 tisíc korun investuje Úřad vlády do reklamy na sociálních
sítích TikTok, Instagram a YouTube.
Instagram je stále nejzajímavější platformou pro influencer marketing.
TikTok se však čím dál víc dostává do hledáčku zájmu zadavatelů.
Sociální sítě patří mezi vítěze koronakrize, přesto mají za sebou
mimořádně složitý rok.
Tržní síla Facebooku budí nevoli už i na úrovni americké Federální
obchodní komise, výsledkem by mohlo být oddělení WhatsAppu a Instagramu.