Insighters zakládá AV oddělení, digitální ředitelkou je Kudyn

Agentura Insighters zakládá audiovizuální oddělení, povede ho Kristýna Velacková. Digitální ředitelkou se pak od ledna stává Viktorija Kudyn.

St 21. prosince 2022 13:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Lidé # Reklama

/media/23401/kudyn_viktorija

Fullscreen Sdílet

/media/23401/kudyn_viktorija

Fullscreen Sdílet

Viktorija Kudyn k 1. 1. 2023 nastupuje na pozici Digital Director agentury Insighters, na starosti tak bude mít kompletní zastřešení digitálního a kreativního týmu, jež čítá 21 pracovníků. Od nového roku v agentuře také vzniká samostatné audiovizuální oddělení specializující se na tvorbu video/fotografického obsahu, jak pro sociální sítě a kampaně, tak pro firemní potřeby klienta. Toto oddělení povede Kristýna Velacková.

Audiovizuální oddělení čítá 5 členů z řad grafiků, fotografů a kameramanů a odštěpuje se od digitálního týmu. „Ještě před čtyřmi lety nás bylo v digitálním oddělení pět, v roce 2022 už nás bylo více než dvacet. I proto dávalo smysl oddělit grafiku a produkci od zbytku digitálu a obě oddělení samostatně rozvíjet, ale samozřejmě dále úzce spolupracovat. Pro nás to znamená i to, že zvládneme ještě více projektů i výzev, které nás čekají v nadcházejícím roce,“ uvádí Viktorija Kudyn.

Do audiovizuálního týmu přichází grafička Andrea Řečinská. V plánu je začátkem roku obsadit další dvě pozice a rozšířit spektrum služeb.

/media/23400/velackova_kristyna

Fullscreen Sdílet

Kristýna Velacková v agentuře pracuje čtyři roky, nejprve jako grafička, později jako manažerka grafického týmu. Mezi klienty, pro které již tvoří obsah, patří Sodexo, Seed Starter České a Slovenské spořitelny, GLS, Modivo, Huawei nebo Janssen. „Díky samostatnému a početnějšímu audiovizuálnímu týmu můžeme nabídnout širší spektrum služeb všem našim klientům. Už dávno neděláme jen bannery a jednoduchá videa pro sociální sítě. Specializujeme se i na tvorbu komplexnějších videí, záznamy z akcí klientů, krátké animace a další dynamické formáty,“ vysvětluje Kristýna Velacková.

Kromě toho, že od září Insighters spravují sítě pro Sodexo, od podzimu zastřešují také sociální sítě pro klienty The Body Shop a Refaglass. „Také jsme získali vedení výkonnostních kampaní pro pražské Kongresové centrum a Holiday Inn a správu TikToku pro kosmetickou značku Renovality. Poslední půlrok byl pro nás úspěšný a doufám, že se nám bude nadále dařit se rozrůstat a získávat další velké příležitosti,“ říká Tomáš Staněk, zakladatel agentury Insighters.

-mav-

# digitál # Insighters # audiovizuální obsah # Viktorija Kudyn # Kristýna Velacková

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.