Čtení pomáhá doporučuje s influencery knížky na léto
Projekt Čtení pomáhá se spojuje s influencery a knihovníky a přináší
tipy na letní čtení pro děti.
Projekt Čtení pomáhá se spojuje s influencery a knihovníky a přináší
tipy na letní čtení pro děti.
Chceme děti inspirovat a motivovat, aby dělaly všechny věci, které je
napadnou, říká Iva Ambrožová, ředitelka marketingu společnosti Lego.
Starou kolekcí chtěla Ikea upozornit na problematiku nábytkového odpadu.
Košík spouští grilovací kampaň, od června do září v ní ukáže
recepty ze čtyř světových kuchyní.
Mladoboleslavská automobilka představí během světového hokejového
šampionátu poprvé nové logo. Na sítí spustí soutěž
o nejlepší báseň.
Orbit přichází se změnou obalů svých žvýkaček. Zároveň představuje
iniciativu #Colorfidence, s níž chce podpořit individualitu a osobitost.
Persil na trh uvádí novinku s technologií Deep Clean. Začíná dlouhodobě
spolupracovat s vytipovanými influencery.
KFC v nové kampani nabízí recepty, jak si kuřecí kousky připravit doma
s vlastními přílohami.
Zalando do lokální májové kampaně zapojuje tuzemské osobnosti.
Aktuálně našimi produkty pokrýváme zejména snídaně a svačiny, naší
ambicí je dostat se i do dalších fází dne, říká zakladatel značky Big
Boy Alex Koníček.