Tesco se ve vánoční kampani spojuje s desítkou influencerů
V rámci vánoční kampaně „Kouzelně štědré Vánoce“ Tesco
spolupracuje s Bořkem Jourou, Petrem Leitgebem, Ivetou Fabešovou nebo Chilli
Ta.
V rámci vánoční kampaně „Kouzelně štědré Vánoce“ Tesco
spolupracuje s Bořkem Jourou, Petrem Leitgebem, Ivetou Fabešovou nebo Chilli
Ta.
Módní řetězec C&A zkouší spolupráci s influencery. Volí k tomu
agenturu WOO.
Liftago pokračuje v komunikaci bezpečnosti a startuje spolupráci
s Čestmírem Strakatým.
Tipsport jako prvnímu influencerovi ve své historii nabídl Filipu
Ondráškovi dlouhodobou spolupráci.
Druhou kamennou prodejnu otevřela v Praze influencerka Tereza Salte. Chce
lidem přinést zážitky z designu a v plánu má i další nové věci.
Weleda na podzim odstartuje na českém a slovenském trhu kampaň „Pleť jako
květ“.
Dm drogerie markt rozšiřuje svůj sortiment privátních značek, přidává
Hallohebamme a Hautsache.
Amazing Places si zakládají na spolupráci s influencery. Nově s nimi
spolupracují i na eventech, tento rok se poprvé spojí také s influencery
z USA.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Žebříček TOP 30 nejvlivnějších influencerů sestavila agentura LCG New
Media. V jeho čele stojí Nikol Leitgeb.
Survivor vynesl Mikýře na přední příčky nejznámějších tuzemských
influencerů, vyplývá z pravidelného průzkumu FPH VŠE Influencer monitor.