Z módních značek si za pandemie nejlépe vedla Nike
Módní odvětví zažívá za pandemie těžké časy. Nejlépe jsou na tom
sportovní a luxusní značky.
Módní odvětví zažívá za pandemie těžké časy. Nejlépe jsou na tom
sportovní a luxusní značky.
Svůj e-shop si zřídil během pandemie nejeden výrobce. Přímý online
prodej nabývá na důležitosti.
Švédská módní skupina H&M plánuje příští rok uzavřít 250 ze
svých více než pěti tisíc obchodů. Zaměřit se chce více na online
prodej.
Mnoho módních značek se v současnosti potýká s problémy. Uzavírají
obchody či masivně propouštějí své zaměstnance.
Online prodeje budou v módním průmyslu získávat na síle. Jen Inditex, kam
patří mimo jiné i Zara, investuje do e-commerce téměř 72 miliard korun.
Impulz koupit si něco na sebe je v době pandemie značně oslaben. Dopady na
módní průmysl budou obrovské.
Skupina Inditex představila své plány pro rozvoj svých značek – všechny
mají být udržitelné a online.