# Aktuality # Retail # Reklama
IKEA začíná prodávat limitovanou kolekci oblečení a doplňků
IKEA představuje první limitovanou kolekci oblečení a doplňků, kde
hlavním motivem je logo a čárový kód. V prodeji bude od
1. července 2021.
# Aktuality # Retail # Reklama
IKEA představuje první limitovanou kolekci oblečení a doplňků, kde
hlavním motivem je logo a čárový kód. V prodeji bude od
1. července 2021.
# Aktuality # Retail # Marketing
Biopekárna Zemanka spustila nový e-shop. Nově objednávku doručuje i přes
Zásilkovku. Jednou z možností je také doručování bezobalových
výrobků.
Mezi opravdu unikátní značky patří na českém trhu Lidl, Air Bank, Dm
drogerie markt či Ikea.
Společenský aktivismus značek sbírá dnes většinou u spotřebitelů body.
Právě ty se v budoucnu promítnou do prodejních čísel.
McDonald’s rozšiřuje své menu o vegetariánské produkty. Pod názvem
Veggie nabídne burger, wrap i salát.
Ikea otevře letos v létě své první plánovací studio ve středoevropském
regionu v OC Westfield Chodov v Praze. Zaměří se komplexně na
interiérový design.
# Aktuality # Reklama # Retail
Ikea spouští kampaň na téma udržitelnosti a cirkularity. Připravila
speciální web pro inspiraci nebo nabídne náhradní součástky zdarma.
# Aktuality # Marketing # Retail
Síť lékáren Dr. Max se stala absolutním vítězem soutěže Mastercard
Obchodník roku, na druhém místě byla Ikea a třetí dm drogerie markt.
Ikea otevře letos v Praze nové plánovací studio a další tři výdejní
místa v regionech. Spustí také nové služby, například garantovaný odkup
použitého dětského nábytku.
Produktová i korporátní komunikace Biopekárny Zemanka přechází od ledna
2021 k CIRA Advisory pod vedením Ivany Hekerle.